kick ass and chew bubblegum, but i'm all outta gum..

Nu har jag ändligen flyttat! Nytapetserat och igår fick jag ny kyl & frys så lägenheten kommer vara på topp sen när köksluckorna och det nya golvet kommer. Längtar! Känns nästan som man inte vill flytta i höst trotsallt xD Men det får man ta tag i sen, nu vet jag inte ens om jag kommit in på utbildningarna. Men jag har jobbat som en jude och idag fick jag ett till jobberbjudande, men ska snacka lite med chefen imorrn så får se vilket jobb det blir ;) Kanske båda om jag har tur!
Annars har jag haft fullt upp fast lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag eftersom jag har så mycket saker!!! Igår lyckades jag även hitta en hel liter öl ''Karhu'' som jag totalt hade glömt bort.. inte många som lyckas. Fast just nu sitter jag hos pappa och skriver av mig innan läggdags. Så man kan vakna fort igen och peppa med perkulatorkaffe inför sitt 6-16 pass! Sedan blir det att åka direkt hem, tvätta,slipa,betsa och bara vara handy as I can.
Så jag ber om ursäckt om jag har varit/är lite frånvarande. Men jag har tok för mycket att göra just nu och SÅ mycket att tänka på.. att D3 har realese om knappt en vecka hjälper ju inte precis! :o Men nu har jag inte mer tid att spendera på bloggish, så ha det bra until we meet again! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0