Hey, what are these letters burned on my ass?

Efter en helg med typ noll sömn så vaknar man tidigt på morgonen av att hundarna(Niko) börjar skälla. I det ögonblicket ville jag strypa honom men blev snabbt pigg och insåg att jag inte skulle kunna somna om. Så jag kastar ut hundarna och förbereder deras frukost. vilket är vanlig torrfoder med Elsis vildsvins special och Omega3 kapslar!*vilket tydligen ska vara bra för hundarnas päls* Därefter börjar jag baka blåbärsmuffins vilket jag och Madde diskuterade i helgen.. Men tyvärr blev dom lite misslyckade. För själva bullformarna höll inte formen om man säger så, och därför ser det ut som ugnblåbärsplättar. Men hoppas dom smakar, själva smeten var iallafall sjukt god :3
Så när ''muffinsarna'' svalnat så ska jag äta en och därefter börjar det bli dags för en långpromenad med Niko och en lite mindre med Wilma då dom är jobbiga att gå med samtidigt. Och egentligen har dom rutinen att de redan skulle varit hemma från promenaden någon timma sedan.. men så jävla morgonpigg är inte jag längre! Dessutom så snöade det när jag vaknade o.o Man fick ju självmordstankar ett tag, men nu är det borta och den fina vårsolen kikar fram :)
Och för er som spelar WoW och är nyfiken eller pepp angående den kommande expantionen så klicka HÄR! Där står det bla lite information om Monk, som tydligen humans och bloodelves ochså kan vara. Dungeons, Maps och sedan har dom kommit ut med hur female pandaren ser ut. För ungefär en vecka sedan fick men endast se siluetten men nu är hela designen uppe, kika vetja! ;D
Nog med att jag kommer spela D3 som fan nä det kommer ut. Men för att kunna göra det så måste jag ha en ny dator, vilker KOMMER införskaffas. Detta ger även andra goda möjligheter kom jag fram till idag:3 inte bara D3 och SC2 som jag tänkt på tidigare men nu kan jag ochså spela Fallout 3 *som jag haft hemma liggandes ett bra tag* och sedan SKYRIM! Sen blir det ju självklart att man testar den nya expantionen i WoW ;) Det är många som är väldigt skeptiska mot det men jag ser faktiskt fram emot det. För pandaren verkar passa mig riktigt bra. Nästan så jag döper om det till ''Alexaren'' eller ''Mumiaren''. Kolla in Pandarens racial så kanske du förstår ;D tihihihi. Jag tycker iaf det är mycket skojj, fast jag är ju lite egen. MEN anyway.. nog om det!
Klä på sig, gå 11km (8 med Niko & 3 med Wilma), jobba med arbetsproverna och åka ner till stan en sväng! Duktig mode - ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0