Not even death can save you from me!

Bästa dagen på evigheter <3 det börjar med att dom ringer från jobbet. Så jag åker dit, är där 7timmar och kommer sedan hem till att veta att Blizzard har annoncerat Diablo3 realeset vilket är 15Maj! Så nu jävlar ska det sparas som aldrig för, För jag ska fanimig ha en spelbar dator tills dess! Och som grädden på moset så har även Underworld Awakening permiär imorgon! kom på det på jobbet och vet inte om jag kommer iväg imorrn :( får samla ihop ett gäng och komma iväg i helgen iaf, dock måste man hem fort som fan så hundarna inte är ensamma hemma allt för länge! För den ska ses.. 3D i stholm, så är det bara :3

Bortsätt från det har jag väll inte gjort så mycket.. sökt jobb, ritat och spelat sjukt mycket LoL! Och nu har jag även köpt Ahri <3 blev kär i henne förra veckan då hon var tillgänglig o spela. Det var inte första gången jag spelade med henne men jag var väll för noob första gången xD då hon är bland de första jag testade och det är en relativt svårspelad karaktär. But oh well!
Borde vara tröttare än vad jag är.. men mitt nerdhype håller mig pigg I guess. Men ska gå och lägga mig nu ändå.. man vet ju inte ifall de skulle ringa in mig imorrn ochså, då vill man ju vare någelunda pigg! ^^
Men här har ni en stört rolig video på svenska D1! Bara för att!

''Jaa, det är faktiskt en ko'' .. you dont say! :o




Plus en bild på Ahri - The 9tailed fox :3
..och en LÄNK till en video, för o se hennes awesomeness i action!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0