Captain Teemo on duty!

Det tog ett bra tag innan jag fattade att det var Lördag idag.. Var tillochmed tvungen  att dubbelkolla i kalendern! För mig känns det nämligen som måndag, helweird! Men kan ju ha med o göra att jag ska jobba idag xD Kom även till pappa igår men när jag vaknade imorse så hade dom åkt iväg på deras fiskeresta till fjällen där de kommer vara en vecka. Så jag ska vara men hårbollarna under den tiden :') Bland de bästa är att jag har tillgång till bil och Sauna varje dag om jag så vill!
Fast dagens ilandsproblem är.. det finns kokt ägg, räkor, ost, skinka och majonäs i kylskåpet. Ska jag göra en ruggigt mumsig macka före eller efter jobbet? hmm, Kanske före OCH efter? :O Can I? .. YES I CAN! Tihihi. Förutom det så hoppas jag att Madelainen känner sig bättre idag (sjukade ner henne förra helgen) för isåfall blir det att släppa ut hundarna en sista gång sent på kvällen, sen åka iväg o LoLa till morgonkvisten då hundarna måste ut igen ;) Jag och mina smarta ider!

*så ni inte tror att jag e elak mot hundarna o så, så är dom riktigt lugna på kvällarna/nätterna o bara ligger o sover. Dom kommer knapt märka att man e borta* Dock är dom äckligt pigga jävligt tidigt på morgonen xD men det får man stå ut med! kanske ta lärdom av dom och bli en morgon människa igen som i den gamla goda tiden!

Kommentarer
Postat av: teresia

haha ja du var ju iaf ingen sömntuta när du var liten, kan jag ju konstatera;)

2012-03-18 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0