Time for battle

Hela måndagskvällen spenderades framför tv'n förvånadsvärt nog. Hade totalt missat att DH summer var igång förn tidigt imorse och fick på kvällen, någon timma innan eventet reda på att de sänds live från DH på SVT2 och det är Dota2 och SC2 finalen! Det var väldigt underhållande som vanligt. Dock hoppades jag på att Dimaga skulle vinna men MANA var heltklart en värdig vinnare, kanske har lite att göra med min smånördiga kärleg för Zergs och Banelings ^_^
Eftersom jag inte är spec insatt i Dota så satt jag och ritade samtidigt och lyckades få fram en ny härlig liten figur, nämligen en kvinnlig geanie. Och laddade även med 2öl och lite ostbågar inför SC2 matchen :3 nomnom. Men nu ska jag lägga mig och ser fram emot en ny dag med massvis att göra! Jag hoppas att ni inte missade DH open och att ni som jag ser fram emot mycket mer e-sports på tv härdanefter, this is only the beginning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0