Take one last look at your shining heaven Imperius. For soon, nothing of it shall remain but my laughter

Åter igen har jag inte uppdaterat på ett tag men jag har några otroligt bra anledningar.. egentligen räcker en utav dom.. Nämligen att jag hämtade min nya dator för en vecka sedan ;D hehe. och såhär ser min nya Taurus_Hardcore ut :) Skaplig updatering då inget i den gamla burken längre finns att köpa.

 

Morgonen innan jag hämtade ut datorn så lyckades jag även klämma min tumme i en bildörr och den är fortfarande öm men nageln ser inte ut att lossna längre, vilket är en stor lättnad! vore så jävla vidrigt xD Men pga den så kunde jag knappt jobba, så det blev bara 3 timmar i kassan förra veckan x) hehe Och på Torsdagen drog Mallex, Filina, Lobba och Toni på Mondaybar cruise! Det var lätt bland de bästa evenemangen jag varit på! Blev lite skeptisk ett tag men jag är glad att jag inte bangade ur. utan nu peppar jag istället inför nästa kryssning ;) Trodde även att den första musiken jag skulle sätta på var rock när man kom hem, Fuck that. Mera Black hardstyle! ;D hahaha Lobban har skadat oss alla!

 

Här kommer lite bilder som får tala för sig själva :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0