Stop! The beast contained herein shall not be set free, not even by you

Idag var jag en sväng till stan för att träffa min kusin och tillsamans gick vi till våran moster och hälsa på våran nya lillkusin Noah :) Så jävla gullig! Fick även mina sena 20års presenter typ 1½år efteråt xD så ofta hälsar jag på mina släktingar *skäms*
De senaste dagarna har jag även shoppat endel... inte bra.. fast ändå awesome! Hittade ett nytt fint linne, nagelack, döskallestaty, filmer lite annat. Det var ju trotsallt Vilsta marknad ;) men inte bara det.. shoppade loss via nätet ochså när jag satt hos pappa och hade tråkigt. Det är saker jag suktat efter länge men inte köpt av ekonomiska skäl. Men passade på när man fick bra erbjudanden och hittade vissa saker billigt. Var även en sväng hemma idag och då hade jag fått en fin sak på posten av en kompis. Vad det är tänker jag inte säga, det skulle spoila lite väl mycket en av mina andra beställningar som inte kommit än. Så bild kommer när jag fått del2 ^_^ Men kan säga att det är spelrelaterat och rubriken till dethär inlägget har med saken att göra ;) någon som lyckas gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0