Something need doing?

Nu sitter jag hos pappa med min andra kaffekopp i näven. Elsi och Niko är i finland, pappa på jobbet och jag är ensam ute i skogen med resten av hårbollarna. Det har även kommit 2 tillskott, nämligen Moas kaniner. Brutalt jävla söta! :D För tillfället blir jag kvar här tills fredag då Jag, Madde, Lina & Filip åker till Borås på Bugrun. kommer bli epic! :)
Igår var det även röd dag så tisdag kvällen spenderades ute på Royal och Pitchers där jag mötte pappa och hans kollegor, Lite små ångest då jag blev betydligt fullare än planerat! skyller nog lite på Pappa och Ari ;) hehe
Men nu knackar Nora på dörren, så ska släppa in henne och dra iväg med Wilma på en morgon promenad, slakta fett! ;) Heippa!

Kommentarer
Postat av: Svar till din kommentar på min blogg ^^:

ja, alla dom spelen är underbara! Hade PS1 och dom spelen "back in the days", när jag var mindre. men det gick sönder :c

Och ja, Mickey's wild adventure är också underbart!

2012-06-09 @ 00:00:38
URL: http://tvspelsbruden.blogg.se/
Postat av: linda

Jag köpte mitt PS1 av en jag känner, därav det billiga priset :)

2012-06-12 @ 13:26:13
URL: http://tvspelsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0