When Life Gives You Questions, Google has Answers

Så otroligt mycket på en och samma gång.. Har letat efter boende på Gotland hur länge som hällst idag utan någon framgång. Det är så illa att många sätter ut på blocket en bild på sig själv och söker boende.. Jag vet att jag är jävligt sent ute men vad fan skulle jag göra när jag fick reda på i Torsdags att jag ens är antagen. innan det stod det först Obehörig.. sedan Behörig och helt plötsligt Antagen. Trodde inte ens att jag skulle komma in på skolan och jag vill verkligen inte bo på vandrar hem för det skulle inbära att jag skulle ha all min ägo med mig typ helatiden. Och det största problemet då blir ju min dator.. Tvingas jag sälja den och köpa laptop. Känns jävligt drygt då jag precis köpt den -.-' Usch, men inte deppa ner sig. Bara fortsätta o inte ge upp! Idag har jag iaf aktiverat mitt BANKID, beställt nytt kort och kabel till kortläsaren samt registrerat mig på CSN. Men imorgon kommer det bli förmodligen väldigt långa samtal till Högskolan och Rindi som sköter boendet där. Att jag kommer få betala dubbelhyra och för bredbandet i onödan några månader är väll lite drygt men huvudsaken att jag lyckas få ett ordentligt boende där. Känns som en jävligt stor risk, men ändå värd att ta! Dock kan jag inte låta bli att vara lite rädd... men det löser sig nog, Längtar till morgondagens samtal! Kanske får ens nerver att lugna sig lite iaf.
 
Förutom det så har både jag och Joni vänt på veckan helt. Vi båda har kännslan att det är lördag idag.. helt cp! Vi båda har ju jobbat hela helgen och idag är jag ledig. Sen satt vi igår och kollade på 21 Jumpstreet (nya filmen) och moffade pizza/snacks, Spelade WoW och försökte få igång Trine2 Multiplayer mode.. dock fick det inte så bra xD
 
Känns som jag skulle kunna sitta och rabbla ner hur mycket som hällst men nu är det dags att äta och försöka varva ner efter allt.. be seei'n you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0