Trine 2

Efter mycket om och men så har jag kommit igång med Trine2! Har spanat in spelet i nästan ett år nu så FINALLY!  Stort tack till Ensten och Enigma! The doubble E, EE the EverEternal.. eller nått. Snart måste även Magicka testas, men det får vänta en liten stund då jag redan är mitt i X antal spel och har powermeet krypandes runt hörnet.
Planen lyder: Bli blondare, Fylla på barskåpet, Jobba, Fixa, sätta sig i en jänkare och glida runt i Västerås med underbart sällskap. It will be awesome!
 
Jag har ju även väntat på att få använda min iphone som bara ligger för tillfället.. men det visar sig att jag måste vänta en vekca till.. den kommer väll igång lägligt tills jag får reda på om jag är antagen till någon utbildning eller inte. Så antingen grånkar man med den, eller så terroriserar man folket på facebook eller liknande. Vill ha powermeet och vecka 28, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0