Rayman to the rescue!

En heldel har hänt sedan sist jag skrev! Jag hade en underbar midsommar med underbara vänner ute i Herrfallet. Kompisar har funnit kärleken för andra sprack den.. LIFE! Själv fick jag nyligen reda på att jag är behörig till båda utbildningarna som jag sökt vilket är Speldesign & Grafik på Gotland och Datorgrafik, Konstnärlig kandidat på LTU i Skellefteå. Det är så otroligt jobbigt att gå runt och vänta för jag får inte förn om ca 2 veckor veta om jag är antagen eller inte. And its killing me :( Vill inte börja peppa för mycket för jag blir bara så besviken om det sen visar sig att jag inte kommer in. Man ska inte säga hej förn man gått över bron/ån? eller vad det är man brukar säga.
Jag har även fått 3av mina beställningar, Nämligen en iphone 4S, Super smash bros brawl och Rayman! :'D Har inte haft tid förn nu i helgen att testa spelen lite. Tanken var att jag och kompisarna skulle spela super smashed (SSBB Drinking game) i Fredags men riktigt så blev det inte, men vi spelade och drack! ^^ hehe. Blev att fira Fixarn som fyllt 23 hemma hos min och min granne. Satt även hos han och spelade Rayman ca 3 timmar i sträck igår, 2player mode, SKITKUL! :D Vi båda är ochså lediga idag så blir säkerligen mer spelande senare. Än så länge måste jag säga att jag älskar spelet! kan vara årets bästa köp ihop med Diablo 3.
Sen är det så jävla jobbigt att det helatiden ska komma ut nya awesome spel! De 3 som jag längtar mest till just nu är Sly Cooper Thives in time, Farcry3 och Dishonored.. samtidigt som jag behöver en ny TV och vill ha en PS3a... Så jävla mycket man vill här i världen!
Men nu ska lägenheten rensas lite, sen går jag över och våldgästar min gaming-granne :) baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0