Nerd rage!

Idag är det en sån jävla skitdag som tydligen måste existera ibland... Jag har feber och så förbannat ont i huvudet så det blev inget jobbande för min del då jag egentligen skulle ha stängt igen. Så jag jagar hon som är ansvarig över programmet jag ska gå, men får varken tag på henne eller 2 andra som jag blir kopplad till och han på reseptionen kunde tydlign inget annat än att koppla samtal. Men tillslut kom jag fram till en som svarade.. blev inte så mycket klockare och det enda jag kan göra nu är att vänta svar från fastighetsägare, högskolan och csn... vänta vänta. Innan det så har jag svårt att säga upp min lägenhet.. för jag vet inte om jag kan bara lämna ALLT jag äger och dra dit med en väska + laptop o leva på ett vandrarhem. Jag vill jättegärna gå på utbildningen.. men vafan.
 
En kompis har ett tag velat att jag kollar in hans blogg och D3 Recension vilket jag äntligen tog min tid att göra.. Men visste inte om jag ville sätta ett skott i pannan på honom eller mig själv.
 
HÄR har ni recensionen..
 
Det är ju tur att alla tycker olika iallafall men jag fattar inte vart all hat kommer ifrån.
1. Det var tråkigt att Cain dog men det var ändå nödvändigt då han redan var typ för gammal.
2. Whimsyshire var det roligaste jag sett på länge! Det började med att jag och Joni gick igenom min collectors edition och på behind the scenes menyn så kom det fram en mörk regnbåge helt plötslig när vi gick ifrån TVn en stund. Och när vi klickade på den kom det rolig flummig musik och en helt störd meny. Någon dag senare fick jag reda på att det var de nya ''secret lvl'' och att det var en kossa som inledde den (Secret lvl i D2 var fylld med kossor och därav tyckte jag de va klockrent att just en ko skulle ''inviga'' whimsyshire)
3. Att det är mycket mobs i D3 är väll ganska självklart då det var en jävla massa i de tidigare Diablo spelen ochså -.-'
 
Skulle kunna fortsätta hur länge som hällst men vill inte sitta o rage'a flera sidor på bloggen xD Men jag tycker inte man ska toasta ett spel så brutalt om man inte gett den en ordentlig chans. Inge illa menat chris men du säger att du ger alla spel en ärlig chans och tydligen har du inte riktigt gjort det, inte enligt mig iallafall. När jag läste din recension så tänkte jag på en P12a som tror lite väl högt om sina gaming skills. Men hade du på riktigt kommit upp till inferno och klarat av det så skulle du kunnat whina hur mycket du vill, men bara för man klarat av normal eller nightmare så kan man inte bara kasta skit på spelet och tillverkarna..
 
Eller är det någon extrem Lore grejj jag missat som gör vissa så förbannade så uppdatera mig gärna.. Har inte kommit så långt in på Lore så kan inte yttra mig så mycket om den biten.
 
Men nu ska jag fortsätta att farma information från HGO's hemsida ang mina höst studier... inget ser iallafall ljust u just nu. faq it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0