Me busy, leave me alone

I torsdags var jag en skapligt sliten tjej.. under 48timmar hade jag sovit endast 2timmar direkt efter jobbet.. Sen väckte grannen mig och lyckades få mig att aktivera mitt wow account. Så det blev ju givetvis inget sovande den natten. Direkt från datorstolen så begav jag mig mot jobbet och såg fram emot ytterligare ett 6-13 pass innan jag skulle åka hem och lägga mig. Men så blev inte fallet. Jag jobbade över och dagens arbetstid såg helt plötsligt ut 6-18. Och när man väl kom hem var man inte så trött? så det var ju bara att fortsätta ;D haha fast när jag väl somnade så låg man livlös i ca 10 timmar och var skit trött hela fredagen, men jag var ändå ledig som tur va ^^
Och igår fick jag stänga butiken själv med 2 andra sommarjobbare! Kändes lite weird att lilla jag fick såpass stort ansvar men det fick bra, tog dock 5min mer än vad det bör göra :P Men nu peppar man inför ytterligare ett arbetspass på endast 5timmar, men det är Söndag och 100% OB! ;)
 
Jag fick även i Torsdags veta att jag blivigt antagen till Speldesign och grafik på Gotland! :D Skitglad men det är så jävla mycket att tänka på o ta reda på så det känns som huvudet exploderar imellanåt O.O För typ en vecka sedan så flyttade även en ny kompis till området så man går miste om 2 av världens bästa grannar och kommer sakna ihjäl mina kompisar! it sucks.. menmen, Visby, Spel, Konst.. Jajjemeeeehn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0