Leave him.. you'll catch idiocy

 
Jag har under de senaste 2 dagarna fastnat för en ny anime, Nämligen Ao no Exorcist. Den handlar om kille som under hela sitt liv känts sig annorlunda och en dag får reda på att han är satans son. När satan sedan dödar hans adoptiv farsa så söker ''Rin'' hämd och gör allt för att besegra satan och därmed blir en exorcist.
 
Animen är så himla mysig! Snyggt animerad, bra musik, bra story och budskap. Ensam är inte stark, skydda och ta hand om dom som står dig nära och värdera vänskap. Jag blev iallafall helt såld men tyvärr är animen endast 25 avsnitt. Den slutar på ett bra sätt så att den skulle kunna förtsätta men samtidigt så behöver den inte göra det. Men jag vill ha mer Ao no Exorcist! Känns stört att jag redan gått igenom hela efter 2 dagars jobb och animespammande, kan ju säga att jag itne fått någonting annat gjort xD
 
Så jag rekommenderar starkt och det är heltklart en av mina favorit Animer, kan nog tillochmed säga 2a efter One piece. Så jag kommer GARATERAT se den igen, Kanske inte efter en allt för lång framtid ;) More AoNoE to the people!
 
 
 
En annan sak som jag genast upptäckte i Animen var att Ryuji ''Bon'' Suguro's röst görs av Kazuya Nakai.. Nämligen samma person som gör rösten till Roronoa Zoro i One Piece :'D Även denna gång en riktig cooling ;)
 
 
 
Jag blev väldigt sugen på att kika på ytterligare en anime, men vilken? några tips kanske? Själv har jag funderat ett tag på Mirai Nikki, Fairytale och nyligen kom jag över Black Rock Shooter. m,m
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Och ja juste! Jag var ju på powermeet och känner mig fortfarande lite småsliten, men det börjar ta sig! Jag, Madde, Robban och FixArn tog husvagnen igen.. avfärden blev MYCKET senare än planerat men det löste sig tillslut ändå :) Totalt under helgen så sov jag väll 7-8timmar och i söndags gick man och la sig strax efter kl 8 på morgonen xD
Vi badade, kollade bilar, minglade, rökte vattenpipa, spelade spel och hade det bara allmänt kanon! Jag åt även Langos för första gången och det var jättegott! :D Dock inte lika nice dagen efter ..
 
Men nu ska jag ta och röra på mig så man inte blir sen till jobbet, 6-13! Work Work.. *peon voice*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0