Milk me up before I gogo

Glömde visst uppdatera igår vilket var tanken, menmen.. För igår släppte nämligen sonata en ny singel från nya plattan ''Stones grow her name'' som släpps 18maj. Älskart! <3  Pappa och Tomas var ochså här igår och bar ut mitt vintrinskåp och jag var och valde nya tapeter då det strulade lite. Men dom ska sätta igång på Onsdag så snart ska det flyttas in! :'D
Dessutom hann jag med att rita, packa och slipa/betsa min pall som jag fyndade förut. Bara att köpa tyg och klä om den nu samt slipa/betsa min kista och mitt cd-ställ :3




Nyss fick jag även ett samtal ang Jobb på något event i Eskilstuna. Helt random xD dock var det nu på Torsdag så jag var tyvärr tvungen och neka eftersom jag jobbar på ÖB 7-14 och sedan måste jag vara ute ur lägenheten. ATTANS! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0