If you're gonna go down, go down in flames.

Nu runt påsk har jag haft dom stressigaste veckorna på länge. Började med att lana sönda-måndag med Joni och Madde då vi spelade wow. Trodde jag skulle få vila ut då jag inte skulle jobba förn Fredag och Söndag. Men så blev det inte då massa personal var sjuka och jag har nu jobbat hela veckan och även fått extratimmar idag ;D Har även hunnt med ett viktigt möte med AF och gjort klart arbetsproverna som jag ska posta idag innan jobbet. Fick även min efterlängtade skattedeklaration igår och jag har redan planerat hur det ska spenderas! ;D GLADCHEY90!
Och ja, jag spelar wow igen :P det började med att jag fick en scroll of ressurection, sedan skickade jag en till Madde som började spela med mig och inte långt efter fick Joni samma ide. Lite drygt var det bara att mina 7 gratisdagar tog slut samma dag vi skulle lana (ett dygn tidigare än beräknat) så jag köpte en månads speltid, lagom tills Diablo 3 släpps ;) Så nu måste jag vara på brorsan att han hjälper mig med datorn så jag har den fram till 15Maj!

För övrigt så pratar min ''rumskompis'' fortfarande inte med mig. Efter att hon under nästan 9 månader snyltade och använde mer eller mindre alla mina saker (då hon knapt äger något i lägenheten) så kommer hon hit med sin mamma o bär iväg sina saker, tex kaffe bryggaren som hon inte ens använder. Moget? :P Men jag är glad att jag fick lära känna henne ordentligt så att detta hände nu istället för senare. För jag behöver inte falska sk ''vänner''.
Men jag är nöjd, snart blir jag granne med Joni och det enda jag behöver köpa är en perkulator så jag kan dricka kaffe. Allt annat har man ju redan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0