something need doing?

Nu börjar det hända lite med flytten! Jag har valt tapeter till lägenheten, Första lasset är avklarat och jag har blivigt av med soffan, ena vardagsrummsbordet, köksbordet och några kartonger. Imorgon försvinner vitrinskåpet som ska dumpas på auktionsverket :) Äntligen!
Dock vet jag inte när jag flyttar än men får fortsätta tjata och tvinga ur ett svar från kfast så fort som möjligt. För ''rumskompisen'' har faktiskt sagt några ord till mig nu. Nämligen att jag och mina saker måste vara ute 8:00 fredag morgon då hon fixat en städfirma som kommer hit. I värsta fall får jag hyra ett släp och ha resten av möblerna där och sen flytta in hos Madde en liten stund. Kommer bli en tuff vecka då jag måste flytta samtidigt som jag kommer jobba varje dag istället för min styvsyster som är sjukskriven. Så jag längtar tills min nästa lediga dag då jag kan sova ut och ha tid till att spela och bara vara!

En episk sak som jag missade i helgen var gratis betan till Diablo 3. ALLA har haft möjligheten att spela det hela helgen men min dator klarar ju av det så jag har fått sysselsätta mig med annat. Fast egentligen gör det inte så mycket. För det skulle teasa mig något extremt xD och nu har jag redan så många bollar i luften. Istället firade jag min kusin som fyllt 20, träffade härliga människor, snackade gojja och jobbade. Så förutom skattedeklarationen så längtar jag till nästa månadslön. Jag gillar grönt, som i pengar! håhåhå. Dock är det lite hatkärlek menmen. Back to life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0