Vi sniglar sniiiglar fram, Glajding!

Sitter och pimplar lite te med min snoriga näsa o Madde som sällskap via sms. Och för första gången på riktigt länge går jag och lägger mig på dan! så jag vaknade nyss.. känns inte OK! lär sitta uppe halva natten bara för de.. men de gör kanske inte allt för mycket.. vissa är ju lediga imorrn och torsdag ;) Men inge lugn och ro för det! imorrn ska man hälsa på farsan, försöka få med Elsi på bär/svamp jakt och sedan bära lite mer till lägenheten ''Nej, jag har inte fått hit allt än''.. Ni fattar inte hur mycket grejjer jag har! Natta och Madde e väll några av dom få som förstår.. det tar aldrig slut!.. känns det som.

anyway.. idag var det en stor dag, Jag tog min första bindningstid (som jag har starkt emot) och bredandet kommer förmodligen vara up'n running i slutet av veckan.. så jag är förberädd med gamecard ;) haha. Ska även släpa ner Madde i träsket <3 OM vi kommer ha kul!.. ska även bli horde ;o den ni! Stora wow planer nu!

Men fuck juu.. oarkar inte blogga xD se senaste avsnittet av OP? jeeez cuz it is op! muahahaha

later bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0